вторник, 26 февруари 2013 г.

За косата с любов


Ако можех да определя настроението си днес с цвят, то със сигурност щеше да е зелено. За мен зеленият цвят е символ на енергията и е един от любимите ми заедно с всички разновидности и нюанси на синьото.

Днес съм решила да обърна внимание на грижата за косата. Всички знаем колко важно е нейното добро състояние за общото ни самочувствие и увереност. Не винаги шампоаните от лъскавите реклами се оказват подходящи и се налага да търсим други алтернативи.

Ще споделя какви са моите.

Tea Tree Replenishing Shampoo на Desert Essence




Възстановяващият шампоан с масло от чаено дърво, мента и юка със силното си, но деликатно действие помага за възстановяване на хидробаланса на скалпа и косата. Маслото от мента успокоява скалпа, а маслата от евкалипт и юка намаляват пърхота, допълнително овлажняват и правят косата мека и блестяща.



Както сами може да се убедите, шампоанът НЕ съдържа парабени, фталати, изкуствени аромати, оцветители, парафин, натриев лаурил сулфат и други вредни съставки. Има нежен, лек аромат и измива отлично. Мисля, че цената беше малко над 5 $ за опаковка от 382 ml. Определено си заслужава и е от продуктите, които отново бих си купила.


Restorative Biotin Pure Natural Shampoo на JASON




Тонизиращия натурален шампоан с биотин определям като не много сполучлива покупка. Не действа както очаквах, миризмата не ми харесва (не е неприятна, но не ми допада) и имам усещането, че косата ми се омазнява от него. Може би просто не е подходящ за мен.

Според описанието съдържащите се в шампоана биотин и витамин В5 съживяват еластичността на косата. Екстрактите от женшен и лавандула помагат за възстановяване на краищата и намаляват цъфтенето. Подходящ е за увредена, слаба коса.

В състава няма парабени, натриев лаурил/лаурет сулфат, фталати. Разфасовката е 473 ml, цената беше около $ 7-8 (възползвах се от някаква промоция).


Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo на Avalon Organics



Този шампоан за обем и плътност е едно от отличните ми попадения. Има 70% органик състав. Стимулира растежа на косата, укрепва корените. Почиства и подхранва косъма от фоликула до края. Безопасен, ефективен, осигуряващ естествена, нежна грижа без синтетични аромати, фталати, груби сулфати и парабени.

Мирише приятно, ненатрапчиво на лавандула и оставя трайно усещане за добре почистена коса. Резултатът: косата е отлично измита, с обем и в същото време мека. Цената е $ 7 за опаковка от 414 ml. Отново бих го ползвала с удоволствие.



1 коментар:

  1. Много интересно, аз все не мога да улуча подходящия за моя скалп... Най-честите случаи - непоносимост, сърбеж, дори и ранички ми се появяват, а ако съставът не дразни кожата на главата, косата ще седи зле, прекалено изсушена, прекалено обемна, полуизправени (,но не съвсем) къдрици :) Но компенсирам с маски и други продукти :)

    ОтговорИзтриване