неделя, 24 февруари 2013 г.

Грижа за устните


Не знам за вас, но аз независимо от сезона, постоянно нося балсам за устни в чантата си. Това е един от козметичните продукти, към които съм пристрастена.
Кожата в тази област е особено деликатна, нуждае се от подхранване и овлажняване, за да запази доброто си състояние. Ако изляза, без да се намажа плътно с балсам, в резултат на това се сдобивам с болезнено напукани устни.

Кокосовото масло (сигурно вече ви омръзна да четете за него) действа идеално, но пък няма как да се разхождам навън с буркан от близо 500 г под ръка.

Години наред използвах само балсамите на Nivea, защото миришат приятно, а и се продават навсякъде. След това открих тези на Balea - марка на немската верига Dm, и започнах да си купувам от тях.



Най-новият ми фаворит в тази категория е балсамът за устни на Madre Bees. Поръчвам си го от американския сайт. Предлага се в няколко разновидности, т.е вкусове - ванилия, мента, нар и без аромат. Имам тези с ванилия и мента. Очарована съм, оценката ми е 10 от 10. Омекотява и подхранва устните, формирайки защитна бариера срещу студа и неблагоприятните климатични условия.

Балсамът е биосертифициран от американската организация Oregon Tilth. Съдържание: зехтин екстра върджин, пчелен восък, масло от семена на коноп, витамин Е, естествени аромати. Струва 0,85 $, което е по-евтин вариант от балсама на Balea (мисля, че струва към 3 лв), а предлаганите от Nivea са още по-скъпи. Ето един пример, че био продуктите не винаги излизат по-скъпо от конвенционалните.

Няма коментари:

Публикуване на коментар