сряда, 29 май 2013 г.

Alverde Ultra Sensitiv Duschcreme


Добър вечер в сряда. Надявам се седмицата ви да минава добре и да сте в прекрасно настроение.



Петък е чак след ден и половина, но и аз като Пух ще кажа, че любимият ми ден е днес.
Ако денят е бил уморителен, досаден или просто ако не ви е вървяло, вземете един душ, пуснете си някоя забавна комедийка и яжте всичко онова, което обикновено избягвате. Малко шоколад със сигурност ще повиши нивото на серотонин - хормона на щастието.

Като говорим за душ, ето какво си купих преди няколко дни от dm:



Alverde крем душ-гел за много чувствителна кожа

Както съм казвала и преди, Alverde е една супер алтернатива за хората с по-ограничен бюджет, които искат да използват козметика без вредни съставки.

Продуктът не съдържа синтетични аромати, консерванти, оцветители, парфюми и вещества на базата на минерални масла и животински деривати. Тестван е и се препоръчва от немския институт за алергични и астматични заболявания.
Няма почти никакъв аромат, така че ако си падате по плодовите душ-гелове този няма да ви стане любим. Консистенцията е обичайната за такъв тип продукти, не бих я нарекла точно кремообразна. Овлажнява и омекотява кожата. За мен това е поредното добро попадение с марка Alverde, което определено отново бих си купила.

Състав:
Aqua, Coco-Glucoside, Alcohol*, Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil* (масло от жожоба), Xanthan Gum, Disodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid
* съставки от сертифицирано органик производство

Цена: 4 лв за продукт от 200 ml

Това е другата ми придобивка:

Масажна гъба от луфа



Луфата е растение, чиито влакна се използват от древни времена за масажи, подобряващи циркулацията на кръвта и почистващи идеално кожата. Не бях използвала такава гъба и отначало ми беше малко странно, но определям усещането като приятно.



Гъбата има цилиндрична форма и отначало е адски твърда. Когато се намокри омеква и набъбва. Осигурява естествена и 100% натурална грижа за кожата. Перфектна е за антицелулитен масаж.

Цена: 4 лв



Хубава вечер от мен :)














Няма коментари:

Публикуване на коментар