петък, 19 април 2013 г.

Мъфини, мъфини


Привет в този почти слънчев петъчен ден :)

Седя и си мисля колко малко е необходимо на човек, за да е щастлив. Например днес аз съм хепи поради комбинация от три основни причини: петък е; има някакво бледо подобие на слънце и около обяд получих една вълшебна кутия, пълна с разкошни, вкусни мъфини, за които сега ще ви разкажа...

Първо искам да благодаря на Руми Илиева за спонтанно хрумналата и идея да подари на някой от читателите си на fitnesinstruktor.com 12 броя приготвени от нея мъфина. Като видях снимките на мъфините, нямаше начин да не поискам това да съм аз :) Само да вметна, че не съм от върлите почитателки на сладкото, и вече може да си представите колко впечатлена съм била. Като цяло обичам единствено черен, много горчив шоколад (минимум 80% какао), сушени и пресни плодове.
Късметлийка се оказах и днес вече опитах това кулинарно творение. Най-хубавото е, че мъфините са приготвени от полезни съставки, без брашно и захар (подсладени са със стевия). Ако искате да видите точната рецепта и по-конкретно какви са продуктите, идете на сайта на Руми - там всичко е обяснено подробно. Натиснете тук http://fitnesinstruktor.com/
Но стига отклонения, ето снимчици. Не се получиха много добре, за което се извинявам (не мога да се оправя с тези настройки и това е).



Всеки мъфин е различен. Еднаквите компоненти за всички са синята слива, която е супер сочна и страхотният вкус. Най-много харесах тези с орехи, защото са любимите ми ядки, има още с бадем и кашу, и комбинирани. Изядох общо 4 !!!



С орехи и кашу мммм ...


така изглежда разрязан на две




...и в цялостен вид




Със сигурност по-нататък ще пробвам да ги направя и аз, но не съм голяма оптимистка за резултата. Кексове, мъфини и всякакви подобни неща не ми се получават, въпреки че спазвам точно всички пропорции. Винаги успявам някак да сътворя подметкоподобно нещо, което е коренно различно от снимките на дадената рецепта.

Хубав следобед на всички!

2 коментара:

  1. Искрено ме усмихна :)Изглежда вкусно... Поздравления за кулинара :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ле-ле какъв разкош! Отивам за рецептата! Непременно ще ги направя, пък каквото ще да става.

    ОтговорИзтриване