вторник, 29 януари 2013 г.

Любими почистващи продукти - I


Всички знаем, че първата стъпка към здравата и красива кожа е използването на правилния почистващ продукт.
Няма да открия топлата вода, ако кажа, че за оптимална грижа трябва да избираме подходящ за типа кожа и съответния сезон козметичен продукт, но аз съм си такава - понякога обичам да повтарям добре познати истини.

Днес ще покажа някои от моите любими продукти, влизащи в личния ми топ 5 (ама как звучи    само).


 Започвам с Био почистващо мляко 2 в 1 на  Lavera

Много нежен и в същото време ефективно почистващ продукт, подходящ и за чувствителната околоочна зона. Съдържа био масло от шеа и жожоба. Оставя кожата много мека и има разкошен, фин аромат. Изглажда, подхранва и предпазва кожата. Консистенцията е кремообразна. Млякото се нанася върху влажна кожа на лицето и врата, след това се изплаква. Околоочната област почиствам с тампонче.


Съотношението качество-цена при този продукт е много добро. Струва около 13-14 лв, опаковката е 125 мл. Не е нужно да споменавам, че не съдържа парабени и изкуствени аромати.






 Следващият ми фаворит в тази категория е Gentle Nourishing Organic Cleanser на Desert Essence.

 Това е био сертифициран продукт, създаден специално за нуждите на сухата и чувствителна кожа. Изключително нежен дори и към най-капризната кожа. Формулата му включва екстракти от алое, лайка, краставица, които овлажняват отлично. Не съдържа парабени, сулфати, изкуствени аромати, оцветители, минерални масла, парафин, фталати, гликол. Не дразни очите.

Не съм сигурна дали се предлага някъде тук. Поръчвам си го от американския сайт, за който споменах в първата си публикация. Цената му е $ 9 за 200 мл, икономичен е и стига за доста време.

Консистенцията  е като на шампоан или гел, нанася се върху влажна кожа и след това се изплаква. Има приятен, ненатрапчив, лек мирис. Опаковката е практична, с помпа. Цветът е малко странен - кафяв, отначало не ми вдъхна доверие, но още след първата употреба си промених мнението.













1 коментар:

  1. Интересно и полезно. Лично на мен винаги ми е бил труден изоборът на почистващ продукт, който наистина добре да почиства, но да не изсушава прекалено кожата. Ще ми е интересно да прочета и кои са останалите три от топ 5 :)

    ОтговорИзтриване