петък, 21 юни 2013 г.

TAG: The Liebster Blog Award




Съвсем официално вече може да кажем, че лятото е тук :)  Желая на всички едно страхотно лято, пълно с незабравими емоции и много приключения.

Благодаря на Ивана от http://dreamofjoe.blogspot.com/, която ме включи в тага
The Liebster Blog Award. Не съм много наясно какво точно представлява, но  въпросите са интересни и ми беше забавно, докато отговарях.

Ето и правилата на ТАГ-а:

Трябва да оставите линк към човека, който ви е номинирал.
Трябва да отговорите на 10-те Liebster въпроса, които ви е задал номиниралия .
Трябва да номинирате 10 блогъри с по-малко от 200 последователи.
Трябва да измислите 10 въпроса за блогърите, които номинирате.
Трябва да уведомите тези, които номинирате в блога им.

Ето моите отговори на въпросите на Ивана:

1. Какво ви накара/вдъхнови да започнете блога си?
Започнах блога, водена от страстта си към бялата козметика. Обичам да пробвам различни продукти.

2. Кои са 5-те must have продукта за лятото според вас?
Според мен задължителни must have за лятото са:
Слънцезащитен продукт, термална вода, пудра, балсам/гланц за устни и лак в ярък цвят.

3. Кой е най-полезният бюти съвет, който сте получавали?
Най-полезният бюти съвет е да откривам и използвам козметичните продукти, подходящи за мен и моя тип кожа.

4. Коя е любимата ви книга?
Тук вече доста се позамислих :) Обичам да чета и ми е трудно да се огранича с една книга, но 
все пак се спирам на "Зеленият път" на Стивън Кинг.

5. Кои са трите ви любими дрехи?
Харесвам по-спортни и изчистени дрехи. Трите любими са: топ с щампа на Mango, черни дънки и копринена туника.  

6. Без кой козметичен  продукт не можете?
Не мога без балсам/гланц за устни. 

7. Бихте ли променили нещо в себе си? Какво е то, ако има такова?
Ако можех, бих променила начина, по който реагирам в дадени ситуации. 
Прекалено съм избухлива понякога и след това съжалявам за нещата, които съм казала или направила.

8. Коя е любимата ви марка декоративна козметика?
Нямам конкретна любима марка. Купувам каквото ми допадне, но чета внимателно съдържанието на продуктите, избягвам вредни съставки.

9. Какви са любимите ви обувки - токчета и равни?
Определено равни обувки - удобството преди всичко. Старая се да се движа доста и не мога да си представя  как бих вървяла 3-4 км на токчета. 

10. Кое е любимото ви място за почивка и защо?
Планината. Най-добре релаксирам там. За мен няма по-голямо удоволствие от това да се изтегна в шезлонг край басейна, да пийвам ментово коктейлче и да гледам скалите отсреща.


Ето и моите въпроси:

1. Кой е любимият ти сезон и какво най-много харесваш в него?

2. Кое е мястото, което мечтаеш да посетиш?

3. Козметичен продукт, без който не можеш?

4. Как поддържаш формата си?

5. Любима книга, филм, песен?

6. Колко часа дневно прекарваш в Интернет?

7. Опиши с три думи характера си.

8. Използваш ли готови маски за лице и коса или предпочиташ да си забъркаш вкъщи такива? Коя е любимата ти маска?

9. Обичаш ли животните? Имаш ли домашен любимец?

10. Пазаруваш ли онлайн и какво най-често си купуваш? Любими сайтове?


Избрах  да тагна:

Ивана         http://dreamofjoe.blogspot.com/
Краси         http://ecocosmetics.blogspot.com/
Силвия       http://sisiblogg.blogspot.com/
                    http://limonenapchelichka.blogspot.com/
                    http://chantichka.blogspot.com/
                    http://cosmeticboxblog.blogspot.com/



Надявам се да ви е забавно, както беше на мен.

Хубав ден и не забравяйте да се усмихвате  :)


 




2 коментара:

  1. Зори, и аз те номинирам, ще се радвам да прочета отговорите ти! :)) Liebster Blog Award

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей!

    Исках много да ти благодаря за номинацията, че си обърнала внимание на блога ми и на мен :)

    За съжаление се забавих, не успях да предам напред играта, защото всички бяха вече отговорили и нямаше кой да номинирам аз на свой ред, но все пак отговорих на въпросите и следващия път обещавам да съм по-бърза.

    Поздрави и чудесна седмица ти желая!
    Ева

    ОтговорИзтриване